Wednesday, January 12, 2005

Trist..

Hanne Siri sa (atter en innledning me hu, mn hu e ei bra jenta:)) at det e bra eller kult å skriva om menn, og eg må sei meg enig. Mannen e ein fascinerande skapning!!

Men men, ikkje det eg skulle skriva om. (men ska skriva om enn mann)
Hadde egentlig skriva om at min kjære bror flytta te Oslo sist torsdag (nesten ei vega si)
Eg må innrømma at eg sikkart va den som syns det va allar trist at Magnus reiste, jallefall den som ga mest uttyrkk for det, uten å gå i meir detalja!!
Det har liksom hvert så utrolig kjekt å ha han heima det sista året, eg kan nesten ikkje få sagt det. Men eg bjynne å venna meg te det nå, at han ikkje komme heim i kveldane, og at eg må trena sjøl å sånn, bra at jon Øystein (min eldste broder) bor på bryne så har eg hvertfall enn storebror (som kan passa på meg, og min uvitenhet) her:o)
jaja, komme te å savn an, mn ser veldig fram te han komme heim:)

Så va det ein heilt aen ting!! Brannmamm Sam har komt i nyare versjon. Eg bjynte meste¨å grina; Han hadde fått lang håve som va tjykkt nere me hakå, så hadde han fått sånn henge aue (nesten som kongen, bare ikkje sånn nerfor, (unnskyld mor)) Han va langt ifra så kjekk som han va, dessuten hadde han fått ny stemme og,, bad (uttales engelsk , ikkje toalett liksom) alså..
Men så såg det ut som han hadde fått dama, og hund så Gratulera te han..

jalla jalla. me talast

5 comments:

Hs said...

så kjekt at du skrive litt om meg ;)

brannmann sam seie du, begynne an å bli litt sie? slappe i kinnå og små feide...hmmm, det e jo sånt som skjer me alle d når de komme litt opp i årå. ja, me kan jo bare sjå på kongen som du sjøl seie (unskyld mor t johanna).

Unknown said...

Det æ jo kje mor t johanne therese dokk skylde ei unnskyldning! Det er jo kongen!
Lige forresten ikkje at dokk herse med kongen altså! Han er jo tross alt den han er! ;)
ha ein god kveld!

Matilde said...

Nei? Brannmann Sam i nye drakt? Det finnes jo bare ein brannmann Sam, d e sikkert en kloning...

Hs said...

jo, guttaer, dåkk har vell et poeng! beklage "O store kong harald" (...holdt på å skriva kong olav, men d e kanskje ikkje sånn eg sga sei t andre, hehe!)

Johanne Therese said...

Eg seie litt ynnskyld t mor og men ynnskuld te Hans kongelige høyhet kong Harald og:)
Andreas: ja, han lign e egentlig litt på han, det hadde eg ikkje tenkt på før..:)