Monday, February 05, 2007

Livets kvaler

Ettersom våren nå nærmer seg, nærmer det seg også for å sende inn søknad om studier. Prosessen i seg selv er ganske enkel, gå inn på samordna opptak (www.samordnaopptak.no), legge inn personnummer, og vips så er det bare å trykke på det studiet du vil ha..

.. men hvilket studie vil jeg egentlig ha? Og hva skal jeg søke på? hva vil jeg bli?

Har alltid tatt ganske lett på dette.. for ender vel opp som mor og søster som førskolelærer. Noe som på ingen måte er negativt, for å jobbe i barnhage og blant barn er helt fantastisk. Men har liksom lyst til noe mer, lærer har vert et alternativ, gode ferier, fine arbeidsdager (alt etter hva slags lærer, men dog..) det virker gøy å være lærer.. På en annen side har jeg alltid villet bli sjef.. (hehe) ha egen butikk, eller firma, noe eget, noe som er mitt, noe jeg har vert med på å lage. Derfor står økonomi og markedsføring høyt oppe på listen de også.. Så har jeg jo denne syklingen som jeg kanskje kunne dratt litt nytte av i noen studier, tatt noe idrett, kanskje blitt trener? (en snill trener..) Jeg blir GAL

Som om ikke det er nok å ikke kunne bestemme seg for hvilket studie..

Men hvor skal jeg bo?

HJEMME? OSLO? TRONDHEIM? BERGEN? KRISTIANSAND? ALICANTE?

det er et virrvarr uten like, vet ikke hva jeg vil eller hva jeg skal..

tror jeg må ta en tenkepause..

heldigvis er jeg ennå ung..

trallala
fallera

snakkes

4 comments:

Merete said...

bliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliherbliher ;)

glae i deg, johanne! du e enn sjefskollega! ;)

Merete said...

hm.. d blei kje sånn så eg hadde tenkt, eg hadde jo skreve d mange mange mange mange mange gonge - åsså blei d bare ei linja?!?! SNØDE!!

Helen:) said...

..åå, jeg blir GAL!

Kan du ikke holde deg her hjemme,
og hvis noen prøver å være slemme, kan de det med en gang glemme. For da slår helen de me neven, sånn hun har sett de gjør på tv`en!

joi said...

du kan joina meg å flytta t kristiansand!
elle eg vett jo kje sjøl ennå då sånn sikkart, men ja
nei eg vett kje.