Sunday, October 24, 2004

Nys

Her enn dag hørte eg fantastisk Maskulint mys, eg tror aldri eg har hørt noge sånt før..
Det va liksom, høgt, me litt bass, eg vett ikkje koss eg skal forklara det, mn den som hadde hørt det, hadde garantert vert enig me meg.
Når eg hørte dette nyset, var det liksom litt sånn.. WOW, for et fantastisk nys, dessuten bjynte eg å tenka på koss denne gutten\mannen var siden han hadde slik et fantastisk nys. Om han var lika fantastisk sjøl, eller om han kanskje bare hadde dette fantastiska nyset.
Nyset e liksom enn del av vår identitet, kanskje det seie noge, me skjule innarst inne,(hmmmm) nogen har veldig lyse nys, og noge lukke nyse inne i seg. Nogen e faktisk kjent for sine nys:O
Eg vett ikkje ka slags nys eg sjøl har , mn eg vett at eg nyse mange gonge etter kvarandre kver gong eg nyse. kanskje sånn 3-5 nys kver gong.. Dessuten e det skikkelig good å¨nysa,. Det e visst som 1/10 av orgasme elle noge.. (d e mange forskjellige statistikka på dette)

mnmn nok om nys, nå må eg gjer litt lekse.(skal skriva sidemålsstil om Håvamål:P)

4 comments:

Hs said...

hehe...eg e litt me på den der kamelon tanken din kristian...
men nase-orgasme, d va bare ekkelt!

Hs said...

ps. d e forresten mye mindre enn 1/10dels orgasme....

Johanne Therese said...

Kan stemma det du seie der Hanne Siri, mn som sagt e d sagt møye løye rund det..så eg sga kje sei at det eg skreiv va heilt rett.
Nase orgasme var et bra ord Kristian:)

Hs said...

det seie seg jo sjøl at 1/10 del e alt for mye...d e null komma ett eller aent prosent....for d har eg hørt, å d eg hørre e allti rett..sånn e d bare!