Tuesday, January 25, 2005

Snowboard og Beitostølen

JAda, så var vinteren her, den har vel egentlig vert ei go stund, mn den har liksom ikkje vist seg så godt før. Men jallefall, så kom snøen sist veka, huske ikkje heilt dag, mn meg og min kjære far avtalte hvertfall å reisa te trekke først kommende søndag. Dagane, gjekk og eg gleda meg som enn unge.. eg gjekk tidlig heim fra UF på lørdag va så utrolig klar. Søndag stod eg opp kl 7, eg tok p åmeg stilongs og superundertøy, spiste frokost, og mor ringte den tradisjonelle telefonen, for å spør om forholdå var bra, og om trekke var åpent. En mann me litt sånn blanding av sørlands og rogalnds dialekt sa "jada, trekket er åpent, men hunnedaln er STENGT foreløpig". At hunnedalen var steng betydde at me måtte kjørt ca 1 time lelneg, noge som eg har stor forståelse for at min far ikkje orkte kjøra!!
Så det blei ingen tur i trekke. Eg var sur absolutt heile dagen, og måtte trena 2 tima på en spinningsykkel eg hadde sotte på både fredag og lørdag.. arg,,

Men så har det seg sånn, at eg e invitert (eller kanskje kommandert ) til landslags samling på Beitostølen. Der skal me gå på ski, jogga, svømma, bada og spinna. Glede meg te å visa mine skikunnskaper til blant annet Steffen Skærgård og Anita Valen;)

Så får eg heller ta igjen turen på det nya snowboardet mitt i Hemsedal:)

Ha ei fine vega, så komme det rapport fra Beitostølen på mandag;)

5 comments:

Hs said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Hs said...

fytti, eg glede meg t hemsedal! d blir heilt konge!

Unknown said...

ja det blir sikkert bare heilt fantastisk i Hemsedal!

men kjenne at me snart sko fått i stand ein skitur, elle noge i den duren der med bedehus folket. det er så ufattele gjildt og kosele med ein skitur sånn av og til..
eg blir lett med å arrangere og stedle i stand bare noge andre og blir med å hjlpe t..

hadde det vore muligt å realisert ein skitur mon tru!?
eg har trunå....

Hs said...

eg og har trunå!

Unknown said...

"så komme det rapport fra Beitostølen på mandag;)"

mandag ja..... okidoki...