Monday, March 07, 2005

I'm in love...

Ke sga eg seir, etter et 2 år langt forhold, har eg nå funne meg ein ny. Ein ny, slank, spenstig og flott. Han e nokså lik den eg tidligare hadde, bare ikkje me fullt så bra utstyr.Kan meste sei eg e litt forelska.

Cause: I'm in love with a beuatiful bike, he's the one, no there's anything like.. :) (trallala, syg vidare.. (hehe, har kje hatt engelsk på 1 år:P) )

jaja, som eg håpe dokk forstod så har eg , ja lille meg fått meg ny sykkel, og den e heilt fantastiske. Ein flunkande ny og fin bianchi:) Eg vil sei den e perlemor farga! (far meinte først den va ein blanding mellom; kvit, gull og sølv, men etter mye frem og tilbake, og studering av sykkelen blei han enig med meg:D)
Sykkelen e fullcarbon, ganske lett og svare/repondere bra i svingar, nedoverbakker osv.

Kjenne det komme te å bli litt vanskelig å bryta med den gamle bianchi'en min. Sykkelen eg vant mitt første løp på, har hatt uendelig mange lange tura på.. Nei det blir litt tungt, men heldigvis sleppe eg å selg an, den skal nå bli bygd om til ein temposykkel, så eg håpe det kan bli bra:)

Har ennå ikkje hatt min første tur på den ny sykkelen, så eg glede meg som ein unge:)

mn eg må ut å trena;)

5 comments:

Unknown said...

gratla med ny sykkel jt!

må få sei dokk kapitalista er heldige, som kan bytte sykkel i hutt og pine ver!

ha en fortsatt trivelig aften!

Hs said...

gratulerer med ny sykkel... eg har jo sett gliset og han(eller hun?!) var fin.

j said...
This comment has been removed by a blog administrator.
j said...

Ok.. Nååå æ æg mæ.. Dæ æ sykkla du lige..! Å man, kaffor tenkte æg ikkje på dæ før!! Dæ æ jo så åpenlyst...

ingrid said...

jonas...du e kje så lure? hehhehe