Friday, April 29, 2005

Sko, sykkel og stress....

Nå lure eg meg vekk, har sånn trang til å oppdatera bloggen, men eg har egentlig ikkje tid. Trangen etter å oppdatera e stor, men å velga ka eg ska skriva om e verre. Eg har lyst te å skriva om de nye kvite skonå mine.. De e flotte. Kvite mokkasiner i skinn med ein blomst på. Eg har sett på de lenge. På skoringen inne i byen, (hørres ut som ein kjedelig butikk, mn den har utrolig mange fine sko) Eg kjøpte eit par rosa og grønne sko der for omtrent 3 uker siden. De va fine, mn i det e skulle betala såg eg de kvite skonå.., eg blei heilt gal. Tenkte på skonå, drømmte om de, de måtte bli mine. Eg kjøpte et par sko til min bror..(MAgnus ja..) Skonå va fine, mjuke og av semska skinn, marienblå og lyseblå. De va for store for magnus. Eg måtte bytta de. Eg såg muligheten, eg bytta skonå til magnus i sko til meg sjøl, (mor sa det var greit) Eg bytta dei inn i de kvite skonå, dei kvite skinnmokkasinene med blomst på. Eg va glad, kjempe glad, Mor syns de va fine. Men nå, nå e de bare eit par sko, greit nok. fine , gode å gå i , men allikavel bare et par sko.

Ellers har eg det bra. Reise til Grenland (skien) i helga for å sykla Norgescup opning! Eg glede meg, og, ja.. eg grue meg litt òg! Det e derfor eg har dårlig tid. Fillen e sko trent og.. jaja, ha ei fortreffelig helg. :) Nå må eg pakka....



(Forresten, i overskriftå står det SKO, SYKKEL og STRESS, eg har det ikkje så veldig stress alså, brukte bare det ordet pga, at eg ville bruka alliterasjon... Pøve meg på språklige virkemiddel:P)

3 comments:

Arnztein said...

Lykke te, og ikkje någe rå-sykling!
-a-

Johanne Therese said...

Takk:) Og arnztein.. eg sykla akkurat kor rått eg sjøl vil:) ..(hehe.. rettelse kor rått eg sjøl tåre:P)

ingrid said...

jente ska ha en forkjærlighet for sko.. d e mesten som å forelska seg.. eh mesten! sjøl om de e finast i butikken å bare e ett par sko så angre du iallfall kje på at du kjupte di? hehe du skrive så kult johanne therese d ska du ha!
å lykke t på grenland!