Thursday, December 15, 2005

Beitostølen

Så har eg fått juleferie, eg e erdig med årets tentamener og prøver, og e beinklar for litt skigåing med landslagsjentene på Beitostølen.

Det har seg nemlig sånn at Norges sykkelforbund, er sponsa av Beitostølen hotell (eller lignende). Då har me jente som var på juniorlandlaget denne sesongen og e på U-23 landslaget neste sesong fått dei siste dagane som var til gode, for å ha det litt sosialt, trena sammen, ta forskjellige legesjekka osv.

Reise nå om et par tima. Skal først til min søster, gleder meg iherdig til å se Andreas!! (hørrres nesten ut som om eg har fått meg type:P) Før eg reise imårå med tiget til Lillestrøm , der eg blir henta av ei på laget, før me kjøre til Beito.

Nå e eg bare glad for å ha juleferie, eg e så glad så glad!!!

-Johanne Therese

1 comment:

Hs said...

ring meg når du komme heim igjen. I wanna hang out =)