Tuesday, June 27, 2006

Et avslutta kapittel...

Så e det gjort, eg e ferdig med den vidergående skolen for godt!!!

Det e rart, plutselig skal eg ikkje ha fleire vanskelige fransktima, eller morsomme gymtima. Plutselig e eg liksom bare fri..! Det e sykt, men allikevel, utrolig herligt, eg e plutselig et hakk meir voksen. Eg kan faktisk nå sei, (hvis eg komme i enn samtale der me snakke om alder og sånn) at ja, eg e ferdige med den vidergående skolen og planane resten, ja de sette me litt på vent, og nyyyyte øyeblikket og friheten! en burde er borte fra mine skuldre!!

For, eg har faktisk hatt alle de frykta eksamenane, alle de vanskelige prøvane og alle de fantastisk kjekke stundene eg har hørt snakk om siden eg va liten. Eg har fakstisk vore russ, kanskje ikkje den mest aktive, men dog allikevel enn russ.

Hadde eg vore mormor hadde eg nå, som 19 åring, gifta meg med enn 11 år eldre mann. Hadde sikkert vore greit å gjort det og, men eg har hverken kjærest, mann eller elsker. Så må nok kanskje finna meg noge i den duren før eg begynne å tenka på koss serviettane skal brettast..

Det e fantastisk, eg kan ikkje få sagt det nok. Eg e fri.. (jaja, me bor i et fritt land, men du forstår) ..! Eg har avslutta et viktig kapittel av livet mitt, og begynne nå på et nytt. Eg glede meg te å se koss det utvikle seg, og håpe at DU komme te å ver enn del av det ;)

ha enn fortreffelig sommerferie, så snakkes me:)

-johanne therese

No comments: