Tuesday, October 10, 2006

Ryfylketur

Dette bilde e bare med fordi Steinar ville det ;)




Turen til Ryfylke var uten tvil enn suksess.

Sjøl om ikkje veret var på vår sida (kronisk regn på lørdagen) så la ikkje dette noen demper på aktivitetene som var alt fra landroverkjøring til paintball og bading (for den barske).

Har ikkje så mye å sei, men helgå va super med bra folk, gode møter og kjekke aktiviteter!!

Kjenne eg allerede glede meg te neste år:)

Legge isteden ut ogen bilde!!



















Posering















Leirdueskyting















Bra folk!!
















God musikk:)







5 comments:

Kristina said...

hehe konge bilder av ingrid, steinar og meg asså!!å ver modella e kanskje vårt kall!hehe;)

Kristina said...

og forresten: konge tur ja!! og du har sant i at det va bare dei harde som bada:) men d va jo faktisk møye kaldare i dusjen ittepå :S

Matilde said...

å, det såg kjekt ut :) eg savne uf, domt det ikkje finns her oppe, d e så lenge siden eg har vært der nå. men eg dukke nok opp ein gong i løpe av november. :)

Sindre said...

Haha, Steinar stikke seg frem ja, morsomt :P

Anonymous said...

pass deg Sindre!!!!!!!!!
død over det bilde der!! hadde det kje vore for dei ufattele mange milionane eg blei lova, så hadde eg aldri stilt opp på den måten for pressa.. bittert...