Wednesday, January 24, 2007

Kontordag og snø

Nå sitter jeg her på kontoret med min skjønne Merete ved min side. Det er kontordag og vi fryser oss ihjel på dette kalde kontoret (vi skal nok ta giraffen som skrur av varmen..)Merete har enda ikke tatt av pannebåndet pga det er kaldt (men og fordi hun er missfornøyd med håret:-P)

Vi har planer om at dette skal bli en god og effektiv dag. Foreløpig har vi ingen avtaler/dater før l5.00.. men Merete hinter til en felles lunsjdate med vår kjære Emil (som forsåvidt e ny i miljøet) kl 12.00 på Megaen!!

Sånn væremessig så er det faktisk snø på Klepp og siden vi idag er litt engleaktige her på kontoret skal vi nok ut å lage snøengler.. (jeg har faktisk med skift i tilfelle det skulle bli veldig kaldt)

Men nå må vi lage lister..

ha en fortreffelig dag :-D

klem fra kontorjentene <3

1 comment:

joi said...

onsdagane på kontore va jille dage:)
eg tenke på di kvar onsdag faktisk!
snø e dar her og, å faktisk ganske møje av an og, d e ganske flott.
Ha en god dag min sjønne:)