Thursday, February 18, 2010

Hjemme igjen!

Så var jeg hjemme igjen etter 12 fine dager på Mallorca. I skrivende stund sitter jeg og ser Tora Berger ta Olympisk medalje på normaldistansen i Vancouver. Jeg har frysninger over hele kroppen, og å se Tora tar gull nr 100 for Norge gir massevis av motivasjon til videre trening fremover.

De siste ukene har jeg trent mer enn noen gang. Har snakket med broder og trener Jon Øystein under oppholdet. Han er fornøyd og vi jobber nå med å finne ut hvordan vi skal gjøre det videre. Har i hele vinter prøvd å trene med ett visst overskudd på kvalitetsøktene, og ikke kjørt meg helt i senk, noe jeg føler har gitt godt resultat.
Litt kjipt å ikke få sykle noe fremover, ettersom det er snø og kaldt her i Oslo. Blir dermed en del turer på ski og kvalitetsøkter på sykkelen inne på rulla!

Nå skal jeg ha litt mental trening å se skiskytter gutta gå 20 km. Kanskje det blir enda ett gull?

xoxo

No comments: