Monday, December 06, 2004

Bare ett innlegg

Eg vett ikkje ka det e , mn eg får det ikkje te.. eg har skrivesperre og det plage meg..
Føle liksom eg har lyst te å skriva om noge, mn vett ikkje ke eg ska skriva om..

Det e advent, det e good! det e mørkt ute og eg kjenne eg vil laga alle julkegavane iår, noge eg sikkert ikkje komme te å gjer.. mn tanken e der.

Eg glede meg te jul.. Tror det komme til å bli bra.. jul,, bryllup , nyttår. Søstar mi e ikkje heima på julaftå eg kjenne det gjer meg litt sørgelig.

Eg glede meg ikkje te ette jul. Då har min kjære bror jon Øystein gifta seg(ikkje akkurat trist det då) men me må delan me ein aen familie.. det e litt rart.
Magnus reise te oslo, og det komme te å bli umåtelig ensomt heima.. !!

Nej.. nå va skrivesperrå her igjen.. !!

Hejdå

5 comments:

Silje said...

Hei Johanne.. Har vert mange ganger innom bloggen din, men har ikke turt å kommentere før.. Vet ikke om jeg føler meg modig i dag, eller hva det er :) Hadde også planer om å lage julegavene i år (noe som jeg har planer om hvert år egentlig), men hele greia har gått ganske rett i vansken! Håper du får en god jul! :)

Johanne Therese said...

hej silje:)
Koselig at du leser min (veldig oppdaterte:P) blogg. Tror egentlig ikkje det blir så mye av den julegavelagingå mi heller..:)
Ønske deg òg ei veldig fine jul:)

-jt

Hs said...

halla!

der hadde du fått gangen i bloggingå igjen...det e gått! kjekt når du blogge...kjekt å lesa...ha ei fin jul...men me snakkes nok før d...mest sannsynlig i helgå!

ser

Johanne Therese said...

prikk prikk prikk. prikk prikk prikk. prikk prikk prikk, komma:P hvis du sei prikk mange gonge etter kvarandre veldig fort blir det..
(nej huff, det var fælt skreve)

Hs said...

johanna...den va gråve (blei jaffal grovt når eg leste prikk prikk prikk veldig mange ganger itte kverandre)

kristian: prikk up your ass!