Wednesday, December 15, 2004

Bilder og sånn

Har sett på utrolig mange bloggar i det sista, og har funne ut at dei mest fascinerande bloggane e dei som har litt illustrasjon (og selfølgelig noge genialt å skriva).
Det e liksom litt konkurranse i det å ha fine blogg.. bra oppsett og design!!
Sjøl vil eg ikkje kommentera kem eg syns har best, finast, kulast eller mest sexy blogg for ikkje å såra nogen, mn d e mange bra blogga ut fortiå!
jaja.. eg komme egentlig ingen vei med dette her, det eg egentlig febrilsk prøve å¨sei (for min blogg e liksom ikkje så møye å skrøyta av) e at, eg VIL læra meg å legga inn bilder og kontakter osv (og så beint etter, og så bein etter:P) på min blogg!

Føle liksom det e så kult.. då blir eg liksom ein litt erfaren bloggar., og kan dermed blogga litt oftare fordi eg feks. kan blogga om et bilde!

jaja.. dett var dett:)

1 comment:

Silje said...

Synest du har skikkelig kult design på bloggen din! :)