Tuesday, May 03, 2005

Bra dag

Eg føle på meg at dette kan bli ein bra dag:) Klokkå e knapt 13.00, eg e ferdig med norsk-tentamen, e blitt tatt ut p landslaget og alt e bare velstand. (eg ser riktignok litt rar ut på håret. Har liksom satt det litt bak med fliseklemmer, for å få det vekk fra ansiktetnår eg skulle sitta å skriva stil, men det blei litt rart, så eg måtte ty til hårsprayen, så har det blåst litt, så det e litt rufsete og.., jaja, dette beli ein lang parantese:D ) Dessuten så skal eg ikkje trena idag..
juhu.. fest og glede:) Imårå e det fransktentamen!! Grue meg til den, men tror det kan går greit, har nemlig fått meg ny fransk ordbok (lingua si.. eg e kjempe stolt:)) eg må visst retta leksene til ruben!!

HA ein fin dag videre,

3 comments:

Unknown said...

gratla med gode sykkel ressultat!

eg er nesten litt imponert over bloggeskrivinga di og nå fortiå... mange bra innlegg! fortsett sånn!

j said...

Bra innhold. Men æg savne litt bilde.

En sterke 5'er.. :)

helge said...

eg må beklaga at eg ikkje har lest noken av innlegga dine, forde skriftå e så bitte liten på macen min...men nå er eg på min broders pc og kan nyta et fint innlegg. :)