Thursday, June 02, 2005

En liten tanke

Eg har lagt merke til det at, hvis eg skrive et langt innelgg om sykling og sånt som egentlig interresere meg, får eg ingen kommentara, skrive eg derimot et lite innlegg, på 2 min, der eg skrive eg har hatt ein bra dag, kan det blomstra opp av kommentara.. (egentlig litt rart)

Men nå ja, eg vett.. har vært særs liten aktivitet her i det sista! Eg har hvert mye ute å reist, me syklingå (oy, komme det nogen kommentara nå som eg skreiv litt om sykling, misstenke egentlig lesarane mine for å hata sykling..) Så har det seg sånn at eg reise vekk igjen, skal sykla norges cup på eidsvoll..! dessuten har eg eksamen imårå. Be for meg alle som lese dette torsdag kveld eller fredag. trenge det virkelig, skal nemlig skriva fransk!!

Men sånn e det, får ferie på tirsdag, då blir det kanskje litt fleire innlegg (håpe eg) !!

God bless (føle for å skriva litt engelsk, me har nemlig besøk av nogen fra england:))

3 comments:

Lillian said...

lykke t me både examen å syklingå

Johanne Therese said...

Takk lillian:) Det gikk faktisk ganske bar på begge delene:-)

Johanne Therese said...

Takk lillian:) Det gikk faktisk ganske bar på begge delene:-)