Wednesday, June 08, 2005

SOMMER FERIE

Då har det blitt sommarferie, solå har bjynt å skinna ute og eg har ikkje gjort så mye husarbeid på mange måneder som eg har gjort de 3 siste dagene.

Eg nyte det å ha ferie, i år har eg ingen plana om å jobba! Sommaren e reservert til sykling fest og moro, falleri..fallera, tjohei!!!

Egentlig så e det litt trist å ikkje ha jobb i sommar, men det e aller mest befriande. Nå skal eg bare sykla, konsentrera meg om å spisa, trena og sova riktig. Dessuten e vel egentlig den største grunnen til at eg ikkje jobbe nettopp, det at det ikkje skal bli for mye stress. At eg kan etter å ha jobbd litt i hage og hus her heima, trent det eg skal osv. orka (unnskyld ordet) å ver med venner...

Velvel.. dette blei et litt rart innlegg, det eg skulle sei va vel at eg har fått somemrferie:)
Så har eg foresten fått ny mobil:) (Lg c2200)

2 comments:

Kenneth said...

Heldige du så har ferie!!
Eg fekk melding om muntlig eksamen i dag, så d e kje øve ennå. Men d så e gudd e at d e engelsk! å på torsdag klokkå 09,40 e eg ferdige.
Kosa deg i ferien, håbe snart å se deg ijenn:-)

Johanne Therese said...

Ja, lenge sidene eg har sett deg nå! Lykke til på eksamen:)