Wednesday, July 06, 2005

Til ære for eddi:)

Fikk igår mail fra eddi min kjære venn og kollega, (også kjent som slaktaren frå ålgård på magnus sin blogg) der han sa at han savna et innlegg på bloggen min.
Eg e forsåvidt enige me han, for eg har i det sista vore ein særdeles slapp blogger. HAr nok av grunna, med sykling reising og andre prioriteringer forran bloggingå. for tingen e at eg ikkje e så veldig flink på tastaturet, så det tar så tid når eg skal setta meg ner å skriva. (hvis eg ikkje følge heitl me blir dewtr sånn som dette.. va litt heldig me denne setningen, men pleie ah møye meir feil.. hehe:P) vel vel.. nok om det.
Eg vil egentlig sei, at det e litt egoistisk av meg å ikke blogga. siden eg har oppretta ein blogg så e det liksom min plikt som eier av denne bloggen å oppdatera'n for dokke lesara.. (hvis eg har nogen då, innbille meg det:P)

Har egentlig ikkje så møye å sei. Som tidligare sagt, så va dette innlegget til ære for eddi:).
Eg har det fint for dei som lure på det. sykla for ikkje lenge si et ikkje så veldig bra NM,og kom heim med bronse i gateritt. De andre løpå trenge me ikkje snakka om.. ! (min bror Jon Øystein blei nr 1. ja faktisk norgesmestar på gateritt, som e ein krevande og vanskelig grein innen sykkelsporten)

Neste veka skal eg sykla U6 (6 dagersritt for ungdom) med landslaget i Tidaholm i Sverige, håpe på at det skal gå bra:)

-johanne

1 comment:

15. Johannessen said...

Eg les. Skriv meir. Bergseth er best.