Friday, July 08, 2005

Snart U6...

Så sitte eg her.Timane og dagane har gått fort denne vekå, og eg vil sei eg har hatt ei fine veka.
Kom heim frå hyttå,mandag morgen. Den dagen gikk for det meste til soving, avslapping og venting på sykkel. (som faktisk ikkje klarte å komma seg med flyet til stvg, og blei dermed ettersendt. eg måtte venta heile dagen. og når den ikkje kom når eg ville den skulle komma tok eg trening på spinningsykkelen, noge som gjorde magnus veldig letta, for han hadde ikkje lyst te å ver me meg ut å sykla den dagen. men sånn e det, skulle nesten trodd magnus hadde betalt de for å komma seint me sykkelen.) Resten av vekå, har bestått av trening rydding og sosialt liv:)

Men sånn e det. eg sitte her fortsatt og ser frem til og grue meg enn smule til å sykla med landslaget i sverige. Tingen e at eg har så lyst te å gjer det bra. Bare for å visa at eg kan sykla fort liksom. Orke ikkje å gjer det dårlig. Føle ikkje eg har noge press fra hverken familie, venner eller trenar. Har liksom lyst te å imponera meg sjøl litt. I enn oppoverbakke eller noge, liksom bare pressa meg sjøl skikkele, sånn at eg liksom ser at det går an (å få det te liksom) For eg føle liksom eg har meir inne, enn det eg sjøl klare å få ut. Sånn har det vore både på nm og dei siste norges cupane. argg.. jaja håpe bare det går bra, og at eg ikkje skade meg.

Men nå vil eg ikkje sitta her lenger. må pakka litt....

MI prades;)

-johanne

No comments: