Saturday, July 30, 2005

Ikkje VM


Så blei det ikkje VM på meg. Litt surt, men dog så bra.
Vm har liksom vore et litt sånn hemmelig stort mål for meg i år. Har ikkje snakka så høgt om det sånn at presset ikkje skulle bli for stort. Men har hatt det i bakhodet på alle viktige løp..
Har vore litt uheldig med formtoppene mine (noge som kommer av forskjellige grunner). Sykla bra på U6 (som eg skreiv om i forrige innlegg). Uttaket var veldig jevnt, men VM løypå passa ikkje meg så bra, som det gjorde for nogen av de andre jentene på laget. Så då blei eg ikkje tatt ut. Eg var bitter ei stund, men har funne ut at det kanskje var det besta for meg, og at det kanskje ikkje var meiningå at eg skulle til VM i år (Glede meg til å knusa de i OL-Beijing:-P). Isteden for å reisa til VM blir det derfor tur til danmark for å sykle 5 løp, med 2 andre norske jente i Norge trøyå:) Tror dette kan bli veldig bra, og glede meg til å sykla i Danmark igjen:)

- Johanne

2 comments:

helge said...

eg har allereie vore med og vunne eit verdsmesterskap:P Eg er verdsmester i arthurball

Johanne Therese said...

Grattis arthur:) Veldig stolt av deg!! Du bør lære meg det spele ein gong:) Kva vgår det eigentleg ut på?