Tuesday, September 27, 2005

Tidå går..

Tidå går, og me e allerede langt utpå høsten. Starten på høsten og det fantastisk 3. året på Svithun blei for meg litt annerledes enn håpt på.
Farmor døde ganske plutselig sånn ca 3 veke etter skulestart! For meg så stoppa liksom alt litt opp då.. E vanskele å beskriva, men dei som har opplevd det vett koss det e å mist nogen enn e svært glad i. Det spesiella me farmor va at hu budde så langt vekke, og eg såg na skjelden. Toppen 2-3 ganger i året.. Dette va alt for lite, men eg kjenne alikavel at eg har vore heldig å hatt nå så lenge å har fått blitt kjent me ei sånn fantastiske dama som hu var.. Har lyst te å bli sånn eg og når eg blir gammal:) Kvil i fred kjære Farmor. Eg seie som Magnus; Farmor, me snakkes!

Sånn ellers, går kjøretimane bra, og idag kjøpte me ny bil. Enn Renault Megane. Sånnenn me litt rar rumpa.. (hvis eg kan sei det om enn bil ??!) Blå å fin e ann jallefall og ikkje noge særlig stor, så eg glede meg veldig te å kjør'an ..!

Nok for idag..

-Johanne Therese

4 comments:

helge said...

ikkje bare jenter som har fine romper :)

Lillian said...

kondulera med farmor di... sånnt e alltid trist..

så dokke har fått dokke Renault Megane, sikkert goe å kjøra, men an ser merkelige ut bak.. hehe
lykke t videre på lappen:)

Hs said...

kondulerer med farmor og gratulerer med nye bil! gjer kje noge om bilen har rare rumpa...då har jo du finere! så sleppe du liksom bli utkonkurert av bilen si rompa...meir oppmerksomhet t di =)

Johanne Therese said...

Mi rumpa e fine uansett ;) (om eg ska få sei det sjøl) :P