Thursday, September 01, 2005

Kjøretime

Endelig var det overstått.. eg har hatt min første kjøretime (egentlig 2. men den forrige hadde eg før jul, så den telle liksom ikkje heilt) Kjøretimen hadde kjørelæraren Tone på Hognestad og Arild gleden av å ha med meg. Sjøl syns eg det gikk veldig bra:)

Så va altså eg igang, eg e faktisk nå på veg til å få førerkortet... eller lappen som mange seie. Har øvelseskjørt møye denne ukå, og satse på å klara å få tid til å øvelseskjøra et par gonge i vekene nå fram igjønå (eg MÅ rett og slett få tid til det!!!!!!) Glede meg hilt enormt til å få lappen .. håpe bare alt komme til å gå som det skal:)

Jaja.. var vel egentlig det eg ville meddela idag.. :)

Snakkes

-johanne therese

3 comments:

Hs said...

detta går bra! gled deg t lappen! det e heilt fantastisk. Nå som eg har an forstår eg nesten ikkje koss eg klarte meg uten =)

magnus said...

sjef, då forvente eg at du øvelseskjøre t flyplassen å hente meg når eg kjem heim

Kjersti said...

godt å se du e i gang. vedde på du klare d med glans:) såg dg forresten susande på sykkel i går. vurderte å burta, men i frykt av at du sko ramla av sykkelen lot eg vera:P hehe!
snakkis!