Tuesday, August 30, 2005

På an igjen...


Så va det på an igjen som vår kjære Eggum synge så fint i sangen sin.
Skulen har starta, eg e blitt 18 og det har komt høst i luftå!! Sykkel sesongen nærme seg slutten og bloggesesongen nærme seg starten. Det har vore dårlig med blogging i sommar, men kjenne nå at eg bjynne å bli klar for å skriva igjen.

Ellers har eg det veldig bra, godt å komma tebake te det vanliga, men og litt skremmande og bjynna på det sista året på vgs. Neste år e eg ferdige, og kan egentlig brae gifta meg og blir kåna. Tror ikkje det blir det eg komme til å bli først, men det blirt spennande å se kor eg ende opp:)

Men først og fremst så e det nå lappen og skulen som e prioritering. Målet mitt nå i høst e få lappen før jul. Lese som enn galen nå for å prøva å ta teorien, og i kveld skal eg øvelseskjøra med far:)

Ha ein fortsatt god dag:)

-johanne therese

No comments: