Monday, August 01, 2005

Litt reklame

Så sitter jeg her på jobb. Ikke så mye å gjør så jeg har fått besøk av min gode vennine Diddi. Diddi er en søt, sjarmerende brunette med et strålande smil(som varer). Dessuten er hun Prinsessa av Engelsvoll (sammen med meg selfølgelig (men Diddi mener jeg er hoffnarr...)). Og har vunnet miss Klepp station uttalige ganger!!
Diddi er singel og har pusset kikkerten. Hun er nå på jakt etter enn høy, mørk og smidig (sitert fra Diddi) gutt. Rødt hår, skin head eller afro er heller ikke å forrakte.

Diddi er en fantastisk nydelig jente, og det finnes ikke ord som kan beskrive hennes ynde.

Ellers er hun glad i god mat, lange tura på stranden og kos forran peisen. Sier ikke nei til et glass sitron vann (uten "fræs" med ferske sitronskiver på kanten) til maten..

Diddi sin fasong er liten og nett. Hun trener regelmessig på Arena, samtidig som hun jobber på Tine meieri som ostepakker (her løfter hun ost, bi-cepsene svulmer av kraft).

Idag har hun på seg noen dristige små bronsestilettsandaler, stram dongribikse og nydelig t-shirt. Accesorien er heller ikke til å ta feil av og matcher som vanlig til hver minste detalj.
Diddi sin stil er cashual med en søt, feminin vri. It's fashion baby..

For interesse, legg igjen en kommentar:)

Vi gjør oppmerksom på at Diddi er et dekknavn, i tilfelle stor interesse!!

6 comments:

Lillian said...

ke i alle dage... miss klepp station, kor ti kom d ei missa her heim

Johanne Therese said...

Miss Klepp station har pågått imange år, mn er lite kjent! Deltagelsen har vert laber de siste årene, men vi syntes det var vert å nevne:)

Hs said...

hehe...

kanskje eg og trenge en tilsvarande reklame ittekvert. 19år-begynne å dra på årå!

men kem e diddi?

helge said...

ja....

Johanne Therese said...

Trenge ikkje sånn som det er du hanne siri.. du trekke nok av gutta du!! Med mindre du e interresert i na.. kan eg senda deg enn mail me navnet hennas! ok?

E det nogen som har lest det på engelsk? og kan gi meg et pittelite referat?

15. Johannessen said...

Eg har blitt erta for å ha rødt hår. Kan sikkert spare til afro og viss det er det som må til.