Sunday, March 05, 2006

Liste nr.1

Det er litt rart.. hvordan ting bare kan gå fra å være forventning og lykke til å bli skuffende og irriterende..! Kjenner jeg har lyst til å skrive et innlegg om irritasjon, men er usikker på hvordan jeg skal formulere meg riktig! Vet ikke helt hvorfor jeg vil skrive dette innlegget men, følelsen og den indre stemningen min nå er lettere irritert og nervøs.

Kanskje jeg bare skulle skrive en liste over ting som irriterer meg (?). Bare for å få luftet tankene litt, lettet litt på irritasjonen jeg ikke er helt sikker på hvor kommer fra! Man skal jo (ifølge VG) få ut følelser og sånn på bloggen. (Kanskje jeg burde skrive litt mer om dem.. )

Hvertfall.. her kommer min liste over ting som irriterere meg akkurat nå (ikke kronologisk):
- Mennesker med skjingrende og masete stemme
- at mamman (pappan og lillebroren) ikke er hjemme
- ting som ikke fungerer slik det skal
- ting jeg ikke forstår
- filmer som ikke "lever opp" til sitt gode rykte
- at ferien er over
- at jeg ennå ikke har fått lappen (kunne skrevet mange stygge ord om den nye ordningen)
- at jeg ikke har type/kjæreste/nær guttevenn
- at jeg må lage frokosten selv imorgen tidlig
- at jeg må legge meg nå fordi det er sent

jaja.. det var det som irriterte meg idag, kjenner meg litt lettere nå!

Ønsker alle en velsignet god uke!!

-johanne therese

1 comment:

Johnny Herigstad said...

at du ikkje har type? kefillen? du har jo mæg!!