Saturday, March 25, 2006

VÅR!!

Av og til, faktisk ikke så skjelden (særlig på vinteren) tar jeg meg selv i å drive med Sykling. Jeg, som syklist må gjennom utallige treningstimer og mengder. Både innendørs på en svett spinningsykkel, og ute i alt fra sol og blå himmel, til regn, sludd, snä og vind!

På de sistnevnte dagene, synes jeg som oftest umåtelig synd på meg selv.. Hvorfor i all verden orker jeg egentlig å drive med denne idretten? Hvorfor gidder jeg dra hjem kl 24:00 en lärdagskveld for å stå opp kl: 08:00 å trene i regn? Hvorfor liker jeg å sykle rundt i fuktige strammesykkelbukser i 4 time en sändagsformiddag?

Av og til, så kan jeg faktisk ikke svare på disse spärsmålene! Av og til, fäles alt bare tomt og , dumt, av og til vil jeg bare slutte..!

Men NÅ.. er våren kommet. Jeg er glad, fornäyd og jeg sitter på Kastrup og venter på et fly som skal gå om omtrent 6 timer!

Grunnen til at jeg sitter her er at jeg har vert på treninssamlig i DAnmark. Samlingen med u-23 landslaget har vert vellykket, og jeg er nå glad for at jeg strevde meg ut på de tunge treningstimene. Har blitt veldig motivert, fått trent mye og fått gode tilbakemeldinger, så nå er jeg bare kjempeklar for sesongen!!!

Håper alle har hatt en hyggelig påske:)

2 comments:

xd said...

U23?? d e jo sjef!!!

Komme du på ten0ase experience??
ta me deg vennane dine=) Landslage åg om du vil=)

http://oase.no/ten/index.php?option=com_content&task=view&id=90&Itemid=107

ingrid said...

du e så goe! futti hatt ditt talang t sykling, men eg hadde nok kje gidda stressa me sånn.. hehe :) gidde så vidt å trena så.. hehe :) lenge si eg he sitt deg nå, har du d bra