Wednesday, November 22, 2006

her og nå..

Eg e heilt nøtt til å ver skikkele utålmodig, for eg orke liksom aldri å fullføra et skikkele innlegg.. Har ikkje tallet på kor mange innlegg som eg har begynt på men aldri fullført.. Nogen av de kunne eg sikkert fullført ein gang, men mangen av de e liksom sånn "her og nå" innlegg, og då e det vanskelig å ein gang bare å fullføra de sånn uten enn sammenheng liksom..

kanskje eg bare skulle skreve innlegg uten noge sammenheng.. bare sånn ut fra hove, ikkje fortellinger eller opplevelser i nuet, bare tanker og spinn..

.. men eg tror egentlig ikkje eg hadde klart det, å bare skreve sånn. E ikkje så filosofisk som eg vil vær.. trist men sant!

Ellers så har eg det bra, broder Magnus e heima, noge som eg kjenne eg like veldig godt. Det e når han e heima eg ser kor møye eg savne han. Men det e good, fint å kjenna at enn sette pris på de rundt seg.. en god følelse, ja enn god følelse!

-jt

No comments: