Monday, November 06, 2006

Ruben.. my dear litle brother!!

Tenkte å skriva et innlegg, og siden eg har min fantastiske lillebror sitte ved siden av meg kunne det lika så godt handla om han:) For ikkje å såra de andre søsknenå mine noge, så e grunnen at eg bare har enn i familien som e mindre enn meg, og at eg då må skriva litt om han!!















Fakta:
Født: 1.12.1994
Interesser: fotball, musikk, venner, sykling, lego (lego, lego ,lego, legooooo)
sivilstatus: singel (såvidt eg vett)

Kan ikkje sei aent enn at Ruben e enn super Lillebror (merk!! med stor L). Han e akkurat passe stor og sterk, sånn at eg lett kan ta han unna armen å slosst litt me han. Han e enn ener i fotballens taktikk og spill, men lar alikevel meg få scora mål (han vett vel kor hardt eg skyte med tånå hvis eg ikkje får viljen min :P). Han e omsorgsfull og enn fantastisk onkel i tillegg til at han har enn utrolig bra sangstemme! Han e enn ekte fotballpatriot av dimensjoner og kan det meste inne fotballens nyere historie. (synd at Molde rykke ner.. )

Jaja,, nok skrøyt! Eg håpe han avvenne seg den fotballen og begynne med den hardbarka sykkelsporten:)

Gla i deg lillebroren min :D

-joooohanna

ps: enn aen ting som faktisk gjør han unik, e at han ska sei ifra før han får dama, sånn at eg har sjangs te å få kjærast før han :-P

No comments: