Sunday, February 11, 2007

Born for performance

Jippiii..

Jeg har fått ny sykkel !!

Herligheten er en Bianchi Freccia Celeste med alu-carb og fullt Record utstyr!

Er deilig å få ny sykkel i tilleg til at den er turkis, ja skikkelig bianchi turkis (trodde den skulle være rød, så hadde syka meg skikkelig opp på at jeg måtte sykle på en rød sykkel) med turkis sete og styretape! Den er rett og slett nydelig og jeg kan nesten ikke vente med å få prøve den på asfalten.

Nå er bare spørsmålet om den skal være med på treningsleir eller om jeg skal ha med den gamle. Fordelen med å ha den med, er at jeg da blir vant med den nye sykkelen (den må jo sykles inn) ulempen er at den lett kan bli skada når jeg reiser, så det er jo litt kjipt om noe skulle skje nå før sesongen!

finner nok ut av det ... skal ta bilde av den og legge ut senere:)

trallala
fallera

snakkis

No comments: