Monday, June 22, 2009

Gateritt



Da var NM for min del i gang!


I går kjørte vi gateritt. For min del ble det en bekreftelse på at kroppen fungerte og formen i anmarsj!


Det ble et helt OK løp for Team Alfa. Vi klarte å være litt mer kyniske enn det vi vanligvis er, noe som resulterte i at vi satt igjen med krefter i slutten. Selv om vi var få til start, var det et bra nivå. Jobben min i dag var å følge med feltet og spare meg til en god spurt. Løpet gikk egentlig knirkefritt for min del, men fikk desverre ikke den uttellinga jeg ville. Gav fra meg et godt hjul til ei lagvennine, og kom dermed alt for seint i gang med spurten! Endte med en 5. plass! Skulle så gjerne vært høyere oppe! Så var litt bitter og "vonbråten" med en gang jeg var i mål. Har nå lagt det bak meg, og tatt lærdom av det jeg gjorde. Ser man det i perspektiv var det årets 3. gateritt for min del og årets beste plassering!


Tone på laget fikk 3. plass, Elin ble 4 og Kirst 7. Dermed ble det en plass på pallen i den første øvelsen for Team Alfa sitt første NM! Reslutatene viser jo bare at vi er et jevnt lag!


I dag skal det kjøres lagtempo. Men grunnet NM, kjører jeg i dag for Sandnes! Laget består av meg, Tone fra laget, og Ingrid som er en sterk junior fra Sandnes! Gleder meg til å bli ferdig! Kommer til å bli HARDT!!

1 comment:

helen said...

For min del like eg at du oppdatere bloggen din :) Og for min del(og din del) så vente eg på et innlegg om din BFF! (vitkig med litt reklame)