Saturday, June 20, 2009

NM!


Å kjære tid som tida flyr. Nå er det tid for NM!


I dag ble det hele sparket (syklet) i gang med fellesstart for u23 gutta på Randaberg! Seieren gikk til Alexander Kristoff, Johan Fredrik Ziesler ble nr 2 og Vegard R Bugge nr 3! Moro at de lokale fikk markert seg på hjemmebane! Gratulerer så mye!!


Jeg fikk med meg de siste rundene av løpet, og kjenner jeg begynner å bli bra klar for å kjøre hardt i morgen. Første disiplin (hvis man kan kalle det for det?) for meg, er gateritt. Gaterittet skulle egentlig gått i Stavanger sentrum, men ble flyttet til trafikkstasjonen på Forus, grunnet stor turristtrafikk. Og det er kanskje like greit. Så slipper vi kanskje noen stygge ulykker!


Løypa i morgen er lite teknisk og flat. For min del, kunne den gjerne vært litt mer teknisk, men håper den kan frembringe god fart og offensiv kjøring hos de andre jentene!


Fikk trillet gjennom løypa med Alfajentene i dag, godt å se jentene igjen! Håper vi kan få vi kan få gjort en god jobb i morgen, og få de resultatene vi ønsker! Så nå gjenstår det bare å legge beina opp og få seg en god natts søvn, så får man håpe på det beste!!


-jt






No comments: