Friday, August 06, 2010

Dag 2 i Tønsberg





Det var med spenning vi jentene i dag stilte på startstreken med juniorgutta! Det ble et hardt løp og det ble tidlig spredning på oss jenter. Jeg merket selv at beina var greie og at det gikk fint i bakkene.. Kom bak 2 velter i løpet av den 3. runden og kjente at det tærte på kreftene da guttene begynte å støte på toppen av det hele. Måtte gi slipp på hovedfeltet med 4 jenter forran meg. Jeg ble syklende alene i overakant av en, men tok igjen ei svensk jente inn på den siste runden. Det var godt med litt selskap/hvile i vinden. Da det gjenstod knappe 5 km ble vi tatt igjen av 3 andre jenter. Planen var egentlig å ta spurten, men da det kom en trailer som motgående trafikk i det jeg skulle gå forbi på venstre siden, lot jeg være og tok til takke med en 7.plass. Regner med mor er fornøyd med den avgjørelsen :)

Tina ble nr 2 og Tone nr 10!

Jeg sitter fortsatt med poengtrøya og håper jeg kan ta den med helt til slutten av helgen!

I morgen venter 12 nye mil i ett litt mer kupert terreng!!

xoxo

No comments: