Wednesday, April 14, 2010

Gode nyheter

Åpningen av Norgescupen i Bergen nærmer seg, og det er på tida å finne formen.

Målet den kommende helga var først å sykle turritt i Larvik på lørdag og i Feiring på Søndag. På søndag kveld fikk jeg tilbud å være med RSK (Ringerike) til Danmark for å kjøre løp. Jeg var egentlig veldig klar for dette, men vi sleit med å finne oss en bil for å komme oss ned. Dermed ble det mandag kveld avklart at vi likevel skulle sykle løp i Norge.

I går fikk jeg en telefonsamtale fra Davy som er leder for damelandslaget. Han spurte om jeg hadde anledning til å sykle løp i Holland til helgen. Det har jeg jo så klart (Så da ble det fest og glede inni meg). Kjenner jeg gruer meg litt til å komme ned. Gruer meg er kanskje feil ord å bruke, men er spent! Vil representere trøya med stil, men vet at jeg bare har ett løp i beina, så er bare å gjøre sitt beste!

Det var den gode nyheten!!

Og her er litt info om løpet:
http://www.adelaar.org/rondevangelderland/index.php?pnif=home&lan=en

xoxo

No comments: