Monday, April 05, 2010

Påske


Det har vært en herlig påske. Sola har strålt, vinden har holdt seg i ro, jeg har fått mange timer på sykkelen og jeg har vært i NORGE! Du leste rett. Ja, i Norge. For å være helt ærlig så husker jeg ikke forrige gang jeg var i Norge i påsken. Jeg har de siste årene enten vært på treningsleir i Spania eller for å sykle løp i Belgia for å komme i form til sesongen. Men hvorfor Norge nå i år?

Egentlig av den enkle grunn at jeg trengte litt tid med familien, men også fordi jeg trengte litt backing og kvalitetssikring på treningen jeg har gjort nå i vinter av treneren. Dessuten ble jeg litt inspirert av Andreas Thorkildsen som hadde lagt treningsleiren hjemme, for å få en jevnere formoppkjøring ved å unngå reising.

Og jeg føler det har gitt resultat. Jeg har fått mange timer med kvalitet på sykkelen, mor sin gode mat og selskapet fra familie og venner har gitt meg masse overskudd, som nå gjør meg klar til sesongen.

Eneste som kanskje er litt negativt, er at jeg ligger langt bak når det komme til brune bein og sykkelskille.. men men.. får finne nye måter å preppe dem på.

xoxo

No comments: