Monday, April 12, 2010

I gang med sesongen



Da mine damer og herrer er jeg i gang med sesongen. Første løp i år ble stjernetråkket som går i området rundt Fredrikstad. Hardt å være i gang, men dog en god følelse. Det var bra deltagelse i feltet og det var uten tvil mange våryre syklister på sykkelen. Været var nydelig, farten upåklagelig, men løpsfølelsen i beina desverre ikke helt på plass. Er av den grunn ikke noe stresset, da det er for å oppnå denne farten jeg kjører disse løpene nå før norgescupen setter inn.

Neste løp blir et lite etappeløp i Danmark nå til helgen. Her skal jeg kjøre en tempo og to fellesstarter. Denne gangen er det desverre bare meg og Tina fra laget som skal nedover. Skal bli gøy å få samlet alle jentene i Bergen :)

Ellers så har jeg besemt meg for å kalle min førstefødte sønn for Fabian. Kan du gjette hvorfor? hoho..

xoxo

No comments: