Wednesday, September 27, 2006

KRIK.dagen

Hvilken dag er det idag, hvilken dag er det i dag er det onsdag? er det onsdag?
(trallala, eg orke ikkje skriva heile sangen, tilgi meg!)

Jepp så e det onsdag idag. Den e forresten nesten over, men alikavel det har vore onsdag!

Onsdagen e for meg, i år blitt enn av de bedre dagene i ukå! Grunnane e mange, og eg tenkte eg sko laga ei lista øve alle grunnane te at akkurat onsdagen e enn bra dag:)

listå e på ingen måte rangert:

1. Onsdagen e midt i vekå, dvs. halvegs te helg (fordi som har vanlige arbeidsdager)
2. Eg jobbe med KRIK på bedehuse (Som eg syns e kjekt å givande og gjør meg varm om hjerta)
3. Eg får jobba med både Merete og Aslak (fantastiske folk)
4. Lunsjen e utvilsomt den beste gjennom hela ukå (pizzabakeren opne visst ikkje før 13.00)
5. Eg e på KRIK ledertrening (kjempe kjekt og lærerikt, med bra folk;))
6. Dagen e litt stressande men strukturert, eg like det :)
7. det e nesten alltid lite trening på osndagen :)

det va vel det .. tror eg hadde noge fleire grunna, men komme ikkje på det!

god natt ;)

1 comment:

Merete said...

i mårå e d onsdag - å me glede oss!