Thursday, September 07, 2006

Ny sjanse?

Eg prøve på ny. Etter en lang sommerferie fra bloggen så e eg nå klar for nye fakter. Eg har vert enn dårlig blogger, noge me ikkje trenge ver ein ekspert for å se, men eg har virkelig lyst te å få det igang. For eg lese så mye bra blogger, ser så mye kult at eg nå vil, og ska klara å oppdatera:)

Eg har begynt et nytt liv. Ikkje bare her på bloggen men og ute i kvardagen. For det e blitt høst, og de fleste har begynt på skulen/universitete, mens eg e ennå heima! Tingen e at i år ska eg faktisk ver heima. Eg har fri fra skole og studier og skal praktisk talt ver litt husmor:) Eg ska og sykla, ta det med ro og jobba. Jobben har eg fått på Engelsvoll barneskule, kor ska jobba som vikar når det trengs, så me kan sei eg har enn nokså fleksibel jobb:)

Eg jobbe òg med KRIK. Et arbeid som eg synest e utrolig kjekt, og som bare blir kjekkare te meir eg arbeide med det!

Så dette blir høsten min, KRIK, sykling, vikariering og ikkje minst blogging:)

Så ver så snill.. gi meg enn ny sjanse;)

No comments: