Tuesday, September 19, 2006

Makeover

Ke syns du? Blei det bedre eller skal eg skifta tebake?

Som du sikkert nå har lagt merke til, har eg nå skifta både tittel på bloggen og bakgrunn..

Grunnen til skifting av tittel e litt uviss, men føler det blir lettere å relatere saker og ting til denne tittelen, imotsetning til den andre som ja.. var en del urelevant siden eg faktisk ikkje hadde noge gullfisk.

Skifting av bakgrunn var egentlig for å få litt meir giv, forandring fryder og eg føle bloggen min blei litt mer voksen nå:) Om eg like det, e eg ikkje sikker på, men kanskje det gjør at ting som blir skreve her e litt meir serisøe og kanskje litt meir fra hjerta!

kem vett.. det blir spennade å se :)

-jt

7 comments:

Merete said...

eg likte d! å eg lige deg, du e kule! onsdagane e fantastiske! :)

Kenneth said...

dette her ser lovande ud:-)

Kenneth said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Johanne Therese said...

takker;)

Johanne Therese said...

takker;)

Lillian said...

bra makeover.. forandring fryder=)

Sindre said...

Heisann, antar at du går med meg på lederskolen, jo, det må vær deg, ingen andre som heter Johanne Therese som er engasjert i KRIK? Fett at jeg fant bloggen din.

Angående makeoveren, layouten så i hvert fall bra ut, har vel noe med at den er ganske lik min, hehe. I forhold til slik den var før har jeg ikke peiling ;)

Vi snakkes vel i morgen da.
peace