Thursday, September 07, 2006

Sydd og forslått

På forus pleie det ca annenkver onsdag eller torsdag bli arrangert en cup som hette ssk-cup! Det e et gateritt på ca 1200 m. som blir kjørt 15 ganger i løpet av et løp (tog du an?).

Fravør av e dette et løp eg ikkje sette så veldig høgt på listå øve bra løp av ymse grunner. Både fordi de eldre veteranene tar det sinnsykt seriøst, løypå e ensformig, og eg pleie av enn eller annen syk grunn alltid, ja alltid sykle mye dårligare enn vanlig der.

Så har det seg sånn, at eg faktisk hadde greie bein igår. Eg kunne trå te uten heilt intens smerte og farten va egentlig ganske god:) Frafør av har eg tendens til å bli litt for ivrig når beinå e gode, og at asfalten va blaut va ikkje ypperlig.

Det va ei litå utbryter gruppa og eg (med mine gode bein :p) skulle støta meg opp te dei. Uheldigvis for meg va farten for sor gjennom svingen til ke bakdekket mitt klarte å holda så eg gikk PANG, rett i bakken.

Nasen e hoven, kinnet e hovnare og overleppå e hovnast! (nasen e hoven, kinnet e meir hovent og leppå e mest hoven) eg har og sydd fire fine sting i hakå:( Ellers e eg ganske blå på leggene, men ska me se det positiva i det så har sleppe eg å gå med bl strømpebuksa hvis eg ska ha på meg skjørt:P

DEt var det, føle meg ikkje særlig fin, så komme nok te å skjula meg litt her heima nogen dage:)

prates..



Eg har trynt!

3 comments:

Kjersti said...

Hei!
Offdå, hørres kje bra ud i d heila tatt! håpe d går bedre med dg nå:) Ska forresten flytta heim te helgå, har slutta skulen, for idrett grunnfag va kje noge for meg. sjøl om eg lige idrett, likte eg kje dette... synd, men eg trur eg vil liga meg bedre heima. så då kan me jo henga en del i lag? håpe på d:)

Kenneth said...

du har fått enn nye sjangse! ta godt vare på an å bli enn go blogger:-)

Kenneth said...

forresten synd at du tryna... syns d e skummelt me sykkel eg, kjøre for å sleppa å utsetta meg for den faren....