Friday, April 03, 2009

Frisk og forlatt!


I dag friskmelder jeg meg selv. For det første, så våknet jeg idag uten vond hals og hode ( ikke uten hode, men uten vondt hode) og for det andre så hadde jeg ikke vondt i kneet da jeg sykla.

Sykkelturen idag ble sammen med juniorgutta fra TVK. De skulle ha rolig restitusjon, og siden jeg også skulle ha rolig, var jeg så heldig at jeg fikk bli med dem. Turen ble på omtrent 2,27, og gjorde ikke annet enn godt for kropp og sjel. Været og selskapet på turen var bra, og som jeg nevnte tidligere var kneet godt igjen! Regner med at kneet er enda bedre i morgen så da blir det nok en hardere økt!


Ellers så reiste Elin i dag. Så nå er jeg alene her på hotellet. Er heldigvis utrolig mange hyggelige folk, så skal nok ikke bli ensom. Ønsker Elin en riktig god tur hjem! Har vært toppers å bo sammen med deg ;)

Akkurat nå sitter jeg å prøver å få gjort noe skolearbeid, men kom til å tenke på at det bare er en uke, eller 8 dager til sesongstart i Belgia. Skal blir godt å sykle løp igjen, men må innrømme at jeg gruer meg litt òg.. blir spennende å teste formen.

-jt

No comments: