Monday, April 20, 2009

Første mål nådd!!

Da er det en god uke siden jeg oppdaterte forrige gang. Befinner meg fortsatt i Belgia, men er nå lokalisert et koselig sted utenfor Oudenaarde. Har fått syklet 4 løp, med varierende nivå, vær og vind, og som har gitt ulike resultater. Er utrolig moro å få konkurrere igjen. Rart å kjenne hvor sliten man er den ene dagen etter et ritt, men alikevel kan være så opplagt den neste! Løpene her nede har gitt ulike resultater, og har blitt bedre for hver gang. I dag skulle jeg egentlig tilbake til Oslo, men ble tatt ut på landslaget for å kjøre et UCI 1.2 løp, så nå blir jeg her nede en ekstra uke.

Årets første mål er nådd. Nå er det bare å trene godt for å nå dem neste. Gleder meg til å sykle i Norgetrøya igjen og sammen med de fantastiske jentene på laget.

Nå må det leses litt. Må jo ikke glemme skolen opp i alt dette!

- Johanne-

1 comment:

magnus said...

tøft å se deg tilbake i trøya. Du fortjene det virkelig. Masse lykke til i helga...