Wednesday, April 01, 2009

Mallorca




Det er herlig å være på treningsleir. Annet kan ikke sies. Jeg digger tilværelsen (ja, legg merke til at jeg skriver-digger) som syklist. Det skiller seg fra hverdagen som student på så utrolig mange måter. Det er så herlig å få bruke tid på sykkelen og få fokusere på det jeg for tiden satser på. Her nede er det frokost, trening, dusjing, tøyning, spising, lesing, spising og soving.

Denne treningsleiren er den første sammen med det nye laget, og jeg kan ikke si annet enn at det er en fantastisk gjeng jeg skal sykle sammen med det kommende året. Kjenner jeg har så mye å lære av dem og tror vi som lag kan utvikle oss godt sammen.

Nok kliss, i dag vil jeg lage en liste. Det er alt for lenge siden jeg har laget en liste, så i dag er det tid for det . Listen er en 5 på topp liste av hva jeg digger ved å være på treningsleir. Er litt usikker på om lista er kronologisk, det varierer vel litt fra dag til dag!


1. Fokus på trening. ( kan ikke legge skjul på at det er herlig å bare få fokusere på trening)

2. Frokost (Det er digg å bo på hotell og komme ned til ferdig frokostbuffet, som byr på mer enn bare korn)

3. Tanning ( ja, man blir brun av å sykle i sola)

4. Tid med laget (vi har det så moro sammen!!!)

5. Sykkelfolket (eller syklister om du vil, er en unik sammensetning av mennesker)

På gjensyn!
- jt-


No comments: