Sunday, April 05, 2009

Hjemme fra Mallorca



Så var jeg igjen hjemme i Norge. Hadde en flott siste dag på Mallorca. Fikk 3, 5 timer på sykkelen. Først sammen med noen jenter fra Hero og deretter med seniortoget til ringerike. turen ble litt lenger enn planlagt, men grunnet god planlegging kom jeg meg til flyplassen i god tid. Var faktisk såpass tidlig ute at jeg slapp kø. Fikk også solt meg litt på taket til flyplassen, så nå håper jeg fargen sitter ekstra lenge!

Ellers så vil jeg takke alle jeg har møtt og FÅTT SYKLET sammen med! Dere har gjort turene ”FÆNtæstisk”! Gleder meg allerede til neste opphold. Må også få takket sponsorer. Sykkelen (trEk madone 5,2) har vært upåklagelig, og klær (spiuk), sko (Bontrager) og hjelm(spiuk) har gjort turene behagelige og samtidig gitt oss litt selskap ;-)! Lommemat (windose) har holdt energien på topp, så nå blir jeg bare mer og mer klar for sesongen.

Tenkte jeg til slutt skulle lage en liste over hvorfor det er et godt valg å dra på treningsleir til mallorca.

Du kan få gode langturer både i fjell og på flater
Været er (for det meste) bra
Masse syklister (både norske og fra alle andre nasjoner J)
koselige landsbyer og fin natur
flyplassen i palma har uteområdet på taket hvor du kan sole deg når du har god tid!!

No comments: